Ota kuula haltuun! – Kahvakuulaharjoittelu Rovaniemi

Ville_Kuulakansi

Kahvakuulaharjoittelulla on paljon hyötyjä tavoitteeseen kuin tavoitteeseen. Hyvin rakennetun kahvakuulaharjoittelun avulla voit muun muassa parantaa lihaskuntoa, arjen jaksamista ja suorituskykyä. Kahvakuula voi myös toimia hyvänä apuvälineenä kehonmuokkauksessa. Voit tsekkailla 25 hyvää syytä kuulailla tästä linkistä! Haluamme opettaa sinulle turvallisen ja tehokkaan kuulailun tekniikat, sekä näyttää mihin kaikkeen tällä rautamöhkäleellä oikein pystyy.

 

KUULA HALTUUN -TUNNIN SISÄLTÖ

Kuula Haltuun on Arctic 24/7 ja Kunnon Paikka -kuntosaleilla tapahtuva tuntiohjaus joka perehdyttää sinut erilaisiin kahvakuulailun harjoitustekniikoihin tarpeidesi mukaan ja tarjoaa samalla tehokkaan treenin tavoitteeseen kuin tavoitteeseen. Ohjauksen teemasta päätät sinä: voimme perehtyä perusharjoituksiin, tehokkaisiin HIIT-treeneihin ja kuntopiireihin tai sitten käväistä mutka kilpakuulailun puolella.

Ohjaustuntimme hinta on 30€, Maksaa voit kortilla, käteisellä ja kuntoseteleillä (Tyky, ePassi ja Smartum). Pienryhmävalmennus 2-3 henkilölle on 20€/hlö. Pyydä siis kaveri rohkeasti mukaan!

Ohjauskertojen kesto on noin 45-60 minuuttia tunnin aiheiden ja etenemisen mukaan. Aika sisältää myös lämmittelyt ja pienen ajan kyselylle ja keskustelulle. Jos et ole kummankaan salin asiakas, pitää sinun hommata ohjausmaksun lisäksi salille kertakortti (Arcticilla 12/8 €, Kunnon Paikka 11/9 €).

Saat myös mukaasi pienellä lisähinnalla (20 €) Kuula Haltuun -Videomateriaalimme. Paketti sisältää yli 40 minuuttia kahvakuulailun tekniikan perusteita ja tehokkaaksi todetun treeniohjelmamme kahvakuulaharjoitteluun.

BOOKKAA TUNTI & OTA KUULA HALTUUN

Kiinnostuitko? Näin homma etenee:

  1. Pistä tietosi yhteydenottolomakkeeseemme.
  2. Otamme sinuun yhteyttä ja sovimme treeniajan.
  3. Käydään treenaamassa.
  4. Kuula on hallussa!

Jos kysyttävää vielä ilmeni, laita viestiä osoitteeseen ville.vilen@unifit.fi 

 

MITÄ KURSSISTAMME SANOTAAN?

Tässä muutama palaute kurssistamme:

”Mukavan rentoa, kynnys osallistua ”yleisiin treeneihin” aleni huomattavasti!”

”Tunne jäi sekä lihaksiin että mieleen todella hyvänä ja positiivisenä.”

Löydä valopylvääsi

Elämäntapamuutos onnistuu paremmin pienemmän vastuksen reittien kautta. Käytä hyödyksesi valopylväitä, jotta pääset tehokkaasti alkuun. Näin se tapahtuu.

Kesytä Elefanttisi – Toiminnanohjaus ja liikunta

Toiminnanohjaus on elämäntapojesi ja motivaatiosi moottori. Sieltä saat tavoitteenmukaisen toimintasi ja fiksut valintasi. Liikunta voi olla tehokas keino tämän systeemin kehittämiseen. Mutta kaikki liikunta ei aivan toimi samalla tavalla.

Huumaavaa liikunta – Juoksijan hurmos

Mielekäs liikunta saa meidät liikkumaan enemmän. Hyvän fiiliksen hakeminen treenaamisesta on erittäin tärkeää. Meillä on onneksi useita sisään rakennettuja järjestelmiä tukemassa tätä tavoitetta. Yksi niistä on juoksijan hurmos.

1 Sääntö elämääsi sopivaan muutokseen

Milloin päiväsi tulisi alkaa? Vasta kun saat sen valmiiksi. Elämääsi sopiva muutos syntyy joustavuuden ja keinovoiman avulla. Artikkelimme käy läpi tämän yksinkertaisen lähestymistavan elämäntapamuutoksiin. Kokeile tätä vaikka heti!

5 Erilaista kysymystä uuden vuoden lupauksiin

Uusi vuosi on lupauksia täynnä. Kuitenkin jopa 80-90% lupaajista lopettaa ennen aikojaan. Emme muutoksen alla usein rakenna tarpeeksi pitävää mallia toiminnalle. Kysy itseltäsi nämä 5 kysymystä jotta onnistut!

Elämäntapamuutoksen 3 sääntöä

Kaikki toimii kyllä hetken. Mutta mitä sitten kun dieetti tai treeniohjelma loppuu? Tutkimuksien mukaan jopa 80-90% ihmisistä palaa takaisin vanhoihin tapoihinsa vuoden tai parin sisällä. Elämäntapamuutos pitää rakentaa aivan toisin. Päivän artikkelimme käsittelee kolme tärkeintä sääntöä.

2 työkalua parempiin valintoihin

Tahdonvoima ei todellisuudessa aja valintojasi. Asia on paljon monimutkaisempi, mutta niihin vaikuttaminen ei ole. Ota ohjat käsiisi ja hyödynnä liikunta- ja tietoisuusharjoittelun tuomat hyödyt parempiin valintoihin

Tahdonvoima on harhaa

Aika, jolloin tahdonvoiman puute oli syypää ylipainoon, addiktioon ja epäaktiivisuuteen on ohi. Olemme pahasti ymmärtäneet tahdonvoiman idean. Kyseessä ei ole mikään myyttinen energianlähde joka ohjaa valintojamme. Näin asia on todellisuudessa…

Kun halusta tulee ongelma

Haluaminen ja tykkääminen eivät kulje samoja polkuja. Monesti huonommat elämäntavat sisältävät riippuvuuden kaltaista haluamiskäytöstä. Tämän takia makeanhimosta tai alkoholista voi olla vaikea päästä eroon.